vineri, 10 iunie 2011

A mai plecat un an

Si s'a mai dus un an... Nu vreau sa fiu intarziata si voi scrie de pe acum ceva despre voi.
Suntem a8a dragi colegi >:D< si e asa de nasol.Mai ma de stat un an cu voi si mi se pare atat de putin.Voi ajunge la liceu si va fi totul atat de gol fara fiecare dintre voi.
Sunteti ce mai cretini prosti tampiti fitosi colegi dar sunt atat de invatata cu voi incat nu ma deranjeaza.Stiu ca o sa am la cine sa ma gandesc cand clopotelul de prima ora la liceu va suna,ma voi gandi la Razvan cum facea pe bossu cu castile in urechi,Ivan cum se aseza la catedra si era gonit de Iana , Valentin si Mara certandu'se,eu Delia si Andreea barfind si restu aruncand cu ceva prin clasa.
Frate,am crescut cu voi!M'am certat si m'am batut cu voi si acum mai avem doar un an... ce putin.Vreau sa traiesc cu voi tot ce se poate [decent :">] si sa am ocazia sa va cunosc cu adevarat <3
A trecut clasa a7a .. un prieten spunea "profita,va trece fara sa simti". A avut dreptate... si imi doresc defapt sa nu fi avut.O sa fim impreuna si dupa >:D< dar momentan sa traim din plin clipe frumoase in clasa a8a.Si sa fim cum nu am fost vreodata <3
Fitosilor si cretinilor,eu va iubesc cum sunteti >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu