vineri, 3 iunie 2011

As vrea sa pot macar pentru o clipa sa ma intorc undeva in trecut.As vrea sa aleg momentul in care "noi" s'a distrus.Sa iti pot spune "Te iubesc" si sa am grija de urmatoarea clipa care este destinata terminarii.
Poate nu voi reusi niciodata sa fac ce imi doresc,poate voi visa in van si voi uita de ceea ce ma inconjoara.Imi este atat de dor de rasul tau strengar si de ceea ce te inconjoara.A fost frumos,a durat putin din pacate.S'a terminat brusc si nu am apucat sa iti spun atatea lucruri pe care nu le vei afla vreodata.Ne vom intalni candva .. si atunci sper sa nu fug,sa am tupeu sa te privesc in ochi si sa trec pe langa tine fara sa vinsa te iau in brate si sa iti spun cat de mult mi'au lipstit orele intregi in care vorbeam,putinele plimbari pe care le'am facut impreuna si atatea alte lucruri.
Nu ai idee ce am simtit pentru tine,nu ai idee ce eram in stare sa fac pentru a te mai privi macar o secunda.Sa iti admir privirea si nestirea ta sa ma calmeze,in sensul bun.Nu vreau sa mai fie cineva ca tine,vreau sa fii singurul si sa iti pastrez amintirea intacta.Sa nu mai fie nimeni ca tine,sa fii doar tu cel care m'a facut sa ma simt in al 9 lea cer,sa fii cel care stia sa rada cu mine si cel care probabil a tinut la mine.Caut o explicatie,vreau sa gasesc un raspuns la intrebarile critice din capul meu sau macar sa ma asculti o clipa.Degeaba,ai vrut sa "ma faci praf" si ti'a reusit.
Mai bine era sa nu ne fi cunoscut vreodata,sau macar .. sa pastram ce era al nostru.Daca sunt nevoita sa te uit .. o voi face.Greu,va durea atat de tare sa fiu nevoita sa rad singura cand ma gandesc la prostiile tale si sa ma gandesc doar ca acum as putea fi fericita cu tine langa mine.
Multumesc pentru putinele clipe in care m'ai facut fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu