vineri, 10 iunie 2011

Mai exista .. noi?

Sii stai uneorii si te gandesti si aprofundezi ca un tocilar asupra anumitor lucruri.Aberez uneori si ma gandesc ... mai exista noi?S-au chiar s-a dus totul si inca nu vreau sa imi dau seama?
Nu cred ca ai disparut .. doar am uitat unul de altul.Si probabil nici nu ne vom da seama vreodata ca defapt am pierdut o prietenie minunata.
"As fi vrut sa stiu cand e ultima oara" .. As fi vrut sa stiu cand iti dau ultima imbratisare si sa ma asigur ca nu o vei uita vreodata.Sa iti dau primul pupic pe obraz si sa iti ramana urma buzelor mele ...As fi vrut sa stiu cand e ultima plimbare cu tine,ultimul "pa" calduros,ultima privire si ultimul suras impreuna.
Imi lipsesti .. enorm.Aveam atatea lucruri de facut in calitate de prieteni,atatea amintiri si gesturi de impartit.
Cine se va mai juca pe telefonul meu fiind nestiutor de atatea lucruri?Cine va mai zambi ascuns si va muri de frig?
Cine va mai fi "cavalerul" care ma asteapta la poarta ?
Cine va mai fi "cuplul"satului?
Toate dispar...nu e vina mea,nu e vina ta.E vina amandurora ca nu am stiut cum sa facem sa nu stricam ceva atat de frumos.Nu stiu cat a contat pentru tine lucrul asta dar eu bagam mana in foc ca vom fi cei mai buni prieteni si la 100 de ani.Nu ma intereseaza ca vei citi aberatiile astea sau nu,poti sa iti bati joc de mine daca te incalzeste cu ceva,sau sa spui in tot orasul ca sunt nebuna dupa tine.
Dar eu as sti adevarul,nu sunt nebuna dupa tine,mi'e dor sa fim prieteni.Probabil voi abera mai mult de acum dar ce conteaza?Oricum nu te intereseaza :-j.
Imi vei lipsi Vlade,dar in final ... tot asa vom ramane nu?Doi straini ce nu s'au cunoscut vreodata
Imi va fi dor de tine >:D< S'a dus fericirea mea dar multumesc si pentru cea putina pe care mi'ai oferito.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu