marți, 21 iunie 2011

Analiza

Stau in scaun,plang si rad la vorbele dulci pe care mi le spun unii.
Ar trebui sa va multumesc voua,celor care ma faceti zi de zi sa uit de suparari,de nervi si de lacrimi prost puse in viata mea.Nu voi scrie despre voi romane,dar nici nu va voi caracteriza intr'un cuvant pentru ca sunteti atat de importanti pentru mine.Va iubesc si va pretuiesc foarte mult,nu pot sa va spun cat,mi'ar lua prea mult.Stiu ca ma ridic din pat pentru a vorbi cu voi.Voi incepe cu persoana cea mai draga mie de la baieti: Radu
Radu e genul de persoana care stie sa vorbeasca cu mine si sa ma incurajeze asa cum stie el mai bine <3 Nu tine cu mine intotdeauna pentru ca are dreptate cand gresesc.Dar sunt mica si o sa am nevoie de el intotdeauna
Emanuel :o3 ne cunoastem de aproape doi ani si nu ne'am vazut niciodata.Dar tin la el si cand vrea e asaa de scump <3 Nu ai cum sa nu te lipesti de el
Andrei ... ne'am certat de multe ori,dar cand mama ma trimite sa ii cumpar ficsativ nu am cum sa nu ma gandesc cat de bine e in bratele lui.
Geamanu,bo$$u Fernando,e fratimiu geaman si e plin de tupeu,nu a invatat inca sa isi ceara scuze si oricate belele ar avea tot tupeist ramane.
Ionut,fratioru aparut de nicaieri.Greu va scapa piticotu asta de mine :o3

Fetelee <3 vesnicele criticeee
Roxanaa,geamanaa perfecta pentru oricine dar in special pentru mine.
Sormea [odii] ii spun asa din clasa a3a si chiar daca uita de mine si eu de ea,nu am cum sa nu tin la o persoana asemanatoare ei.
Deliutaa,nevasta mea iubita si colega de banca [clatitaaa].Stiu ca ma iubeste
Mara,vesnica indragostita si aeriana,lipitoarea de care nu mai scapi.Dar imi convine.
Mya,mama si sora care ma intelege cel mai bine
Maria&Bianca.
Maria e asa o dulce si atat de draguta mai putin cand da palme :o3
Bianca,dadaca lui Fram [catelul meu]  ar fi in stare sa ma bata pentru el dar stie ca tin la ea


Daca am uitat pe cineva,scuze.

Un comentariu:

  1. Foarte frumos, multumesc :*
    Esti o scumpa, si sa stii ca de fiecare data cand ai nevoie de ceva te poti baza pe mine :):*

    RăspundețiȘtergere