duminică, 21 august 2011

Vrei sa dau din cap si sa spun ca totul e bine?!Vrei sa iti zambesc doar ca sa te multumesc pe tine?Ce vrei de la mine?Prietenie?Scuze ca sufar si ca ma doare atat de tare ca am avut sentimente pentru tine care acum ma macina si ma chinuie ora de ora,minut de minut,secunde de secunda,clipa de clipa.Scuze ca m-ai facut sa tin atat de mult la tine,scuze ca ti-ai batut joc,scuze ca vrei sa ramanem prieteni cand pe mine ma doare atat de tare,scuze ca imi ceri sa te uit si sa uit ca am fost impreuna,scuze ca plang,scuze ca sufar,scuze ca ma cert cu persoanele dragi mie din cauza ta,scuze ca m-ai facut fericita,scuze ca ai mintea de copil care imi lipsea,scuze ca totul in jurul meu se termina,scuze ca nu pot accepta ca nu mai suntem impreuna,scuze ca ma gandesc la tine,scuze ce mi-as dori sa ma tii in brate si sa imi spui "e ok,a trecut",scuze ca ma astept la altceva,scuze ca nu te inteleg,scuze ca imi pasa,scuze ca tu nu ai tinut la nici o fata si  nu stii cum e sa suferi,scuze ca IMI DORESC CA TOTUL SA FIE BINE!
Omule,doare!pricepi?Si un copil care are 3 ani ar intelege..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu