duminică, 13 februarie 2011

Multumiri Gabei

Deoarece eu nu mai am inspiratia si puterea necesara pentru a scrie ceva,blogul Gabei e locul ideal de unde ii pot fura compunerile si gandurile,facandui de asemenea si publicitate     http://doar-niste-ganduri.blogspot.com/ -blogul ei

Sunt momente cand te intrebi cine e ea , cine e el , cine sunt , ei si ce vor de la viata ta ...
     Stii , ei sunt asa numitii BFF ... si nu stiu de ce am impresia ca BFF inseamna mai mult Best False Friendship decat Best Friend Forever .
     Mereu vor toate detaliile din viata ta , mereu vor un subiect de barfa , mereu ei nu gresesc , mereu ei sunt perfecti , mereu ei vor sa te ajute , dar cum se face ca tocmai ei te incurca cel mai rau ? Mda ... Un adevarat mister ...
     Nu pot sa treaca de un zambet fals . Se chinuie sa creada ca te cunosc , dar nu stiu niciodata cand esti cu adevarat fericit , cand esti trist , nu stiu cand tu iti ascunzi din nou lacrimile sub aceeasi masca de fier ...
    Au pretentii , fite , se cred piesa fara care tu nu poti trai , cred ca stiu totul , ca pot sa se joace , ca te pot manipula , ca cea mai mult in viata ta conteaza opinia lor ...
    Dar sti ce ? In ce prietenie faci tot posibilul ca prietenul tau sa nu primeasca ce-si doreste ? Pai daca raspunsul nu era evident : intr-o falsa prietenie ...

     Dar degeaba. Devii din ce in ce mai detasat de lume. Si chiar prietenii care trebuiau sa te sustina , nu te baga in seama. Pana si "cel mai bun prieten" iti da drumu mainii si te lasa balta.
    Si te intrebi din nou.
    Mai merita sa fii cel mai bun??Mai merita sa incerci?

Un comentariu:

  1. Buna , scuze da` nu vreau sa ma bag in cearta dintre tine si Mya. Btw, eu sunt Ishy si eu am scris post-ul ala , iar Mya a uitat sa imi scrie numele cand l-a postat.Si post-ul era pentru o prietena care m-a tradat si Mya mi-a propus sa scriu pentru blog.
    Din cate am inteles eu , tu si Mya va certati mereu pentru nimicuri :|.Mi-a spus azi ca v-ati certat da nu inteleg de ce de fiecare data cand Mya pune ceva pe blog despre false prietenii tu te simti. Nu tot ce pune Mya pe blog e despre tine . Nu m-am suparat ca ai pus porcaria mea pe blog :-j .Da nu inteleg rostul postarii si reclama idioata la blogul ei.

    RăspundețiȘtergere