duminică, 20 februarie 2011

Frumos si adevarat

Acum ceva timp am vrut atat de mult sa bat o persoana incat era sa o fac.Dar cu timpul,am descoperit in aceea persoana prietena la care am sperat mereu.Tin sa cred ca este si una adevarata.Nu e genul care dupa doua vorbe sa zica gata,suntem cele mai bune prietene.Cred in ea si mai ales,o iubesc.

Este o bruneta inedita,genial de frumoasa,placuta si de-asemenea compania perfecta cand vrei sa razi.O vorba si deja esti pe jos.Totusi are si o problema,ma uraste privind porecla pe care mi-a puso.Invata sa ma tachineze,dar invat si eu.Sandulicaa >:D<.
Desi vorbim de putin timp inca nu am terminat toate subiectele pe care le putem discuta,nu ne ajunge tot timpul din lume ca sa vorbim tot ce vrem.Si-ar da seama in orice clipa ce am.M-ar trage de limba ore intregi ca sa afle si mai ales,ar sapa in creierasul ei ca sa imi dea un sfat,pe care l-as asculta cu cea mai mare placere,pentru ca ea este perfecta.Merita sa incerci totul pentru ea?Merita.Merita sa chiulesti,merita sa fugi,merita sa te certi cu orice persoana,merita sa ramai repetent si inca altele.As putea sa vorbesc despre ea ore intregi,fara sa termin tot ce am de spus.Mereu merita sa spui ceva frumos despre ea.Am atatea prostii pe blogul asta [evitand anumite parti] dar nimic despre o persoana ca ea.
Ea este,Maria.Te iubesc copil >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu