duminică, 13 februarie 2011

Dor de tine..

Si inca .. nu pot sa cred ca cearta asta stupida a durat mai mult de 10 minute.Ei bine,da a fost stupid.Devine greu,devine sufocant dar defapt devine imposibil.

"stupid , dar frumos ."

"Dar oare VOM MAI FI NOI?"

Şi totuşi n-am ajuns să cred că suntem atât de tâmpe încât să renunţăm la tot din simplul fapt că nu ne duce mintea să recunoaştem că una fără alta nu putem trăi .
Eu una am ajuns în stadiu în care pot recunoaşte cu mâna pe inimă că nu aş mai fi eu fără tine .
Ai devenit o parte din mine indiferent de ce spun alţii / de ceea ce spun când sunt ofticata. :]
Doar eu ştiu ce te face fericită .
Doar tu ştii ce mă face fericită .
Doar noi ştim prin ce am trecut ca să ajungem aici .
Deci , chiar vrei să se termine totul ?
După toată munca depusă ?
După toate ''caramizile'' puse în .. zidul prieteniei noastre ?..
După .. tot ceea ce a fost ?
Oare ? Oare chiar asta vrem ?"


Vati gandit vreodata la toate detaliile despre ea?
Vati gandit vreodata cat de mult poti iubi o persoana?
Sau defapt,vati gandit ca este tot ce vati dorit?
M-am gandit.De multe ori... si de toate datile in care mam gandit rezultatul era unu: imposibil fara ea. 
Si totusi astazi se implineste o saptamana.Sau au trecut doar 10 minute?Au intrat acele 10 minute intr-o saptamana?Nu imi dau seama..gandul imi zboara prea dreptate si nu il pot opri.Ma gandesc intradevar,stau si visez la vara,la vremurile bune.Si inca ce vremuri.Pantaloni rupti,iubiri de-o saptamana,mangaieri de neuitat,NOI.Multe..amintiri.. creatii,palme,iubiri,uimire,certuri,stat pe geeam,plimbari,iubiri,clipe,aer,strazi,cladiri,locuri,baieti si toate astea si alte restu..cuprinse in 2 persoane.Eu si tu.
Unde am ajuns?Unde suntem acum?Eu nu ma aflu unde as vrea sa fiu.Dar cel mai important,nu ma aflu langa tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu